20 Haziran 2010 Pazar

duygusal ergen evet evet.

yaşadıklarimiza noldu dedidtren bir gün evet.bir okadar tatli ve düşenceli bir gece geçirdim sanırım bu baileysin etkisi.ya hani ulan okadar şey yaşadık o böyle biri değil bu kadar şeyi unutamaz dersin hayat düşündüğün gibi degil tabiki.kendinizi çok güçlü sanmaniz beni güldürüyor.ben bu kadar umursamaz olamam olmamalıyım olmamalıyız yani.gerçtekten aşklarina inandığım bir çiftin ayrıldığını yanlişlikla ögrendim yıkıldım yani hadi ya dedim kalktım yürümeye başladım o anda zeko abi koluma girdi yürüdük kulağıma birşey söyledi şaşırdım şaşırdım ve yine şaşırdım ozaman boşuna ugraşıyorum ben dedim içimden o anda silmek istedim seni hayatımdan tamamen ama ben ne istedğimi gerçkten iyi biliyorum seni istiyorum.okadar umursamaz olamam olamam olamam! kısaca baileys güzel bir içki.

1 yorum: